De tijd gaat snel. Dit jaar bestaat Supreme Reclame 12,5 jaar. ‘Wat ooit letterlijk op de zolderkamer begon, is uitgegroeid tot het bedrijf waar we trots op zijn’, vertelt mede-eigenaar Rick van Dijk. ‘We hebben in die jaren veel bijzondere dingen mogen doen. Van vliegtuigen wrappen in Italië en de realisatie van signing op de spelersbussen van PEC Zwolle tot intensieve samenwerkingen met bedrijven als Cycloon en Pouw Automotive.’
‘De afgelopen 12,5 jaar zijn snel gegaan. David en ik begonnen een bedrijf dat enkel de uitvoering verzorgde. Tot we merkten dat er vraag was naar meer. Ondertussen hebben we onze productie in eigen beheer, investeren we in nieuwe machines en zijn we in het hele land actief met in- en outdoor signing.’
Een goed gevoel
‘In de afgelopen jaren hebben we mooie stappen gezet. Zo mogen we aan de slag voor zowel regionale bedrijven als voor grote multinationals. Dat zijn opdrachten waar we veel energie van krijgen. Daarnaast hebben we volop geïnvesteerd om hoge kwaliteit te kunnen bieden en blijven bieden.’
‘De samenwerking met onze klanten vinden we enorm belangrijk’, vertelt compagnon David Stoter. ‘De meeste MKB-ondernemingen hebben niet elke maand een nieuwe reclamezuil of autobelettering nodig. Maar verloopt de samenwerking prettig? Dan zijn we er voor ze wanneer ze ons nodig hebben. Dat geeft ons een goed gevoel.’
Feestelijke borrel
Rick: ‘De komende jaren blijven we ons focussen op de verdere groei en continuïteit van Supreme Reclame. We willen blijven vernieuwen en ons verder verdiepen in de techniek van signing. Al heffen we natuurlijk eerst op het glas. Tijdens het jubileumfeest staan we even stil bij wat we allemaal hebben gedaan de afgelopen jaren. En dat doen we het liefst samen met de mensen en bedrijven die dit succes mede mogelijk hebben gemaakt’.